sobota 15. novembra 2014

Ako hydratovať problematickú pleť?

Krátko po oslave narodenín, ktoré ma defitívne prinútili prijať, že môj vek už nezačína mladistvou dvojkou, ale serióznou trojkou (áno, mám 30 a stále si na to zvykám), sa obzerám v zrkadle a neverím!


Neverím, že moja pleť je stále problematická (na toto sa zvyknúť nedá!!!) a naviac, po toľkom samo-liečení všakovakými vodičkami a krémikmi, aj dehydratovaná. To je kombinácia, čo? Takže! Ako hydratovať a pleť zbytočne nemastiť? Ja som si našla ideálnu dvojku - ľahký hydratačný krém + 2-3 kvapky pleťového oleja na dehydratovanú pleť. Je to vynikajúca kombinácia!
Samotný krém bol pre mňa málo (niečo mi v ňom chýbalo) a čistý olej vo mne vyvolával rovnaký pocit. Ich kombinácia je pre pleť zázrak. Pokožka je krásne nažitá, celý krém vsiaknutý a moja spokojnosť sa odzrkadľuje na mojej tvári tiež :) 

Ako na to?


V lekárni si kúpte ľahký hydratačný krém na problematickú pleť. Odporúčam Biodermu alebo Avene. V parfumerii nájdete olej Clarins pre dehydratovanú pleť (alebo vygúglite nejaký iný, podobný a možno lacnejší). Do dlane vytlačte krém (veľkosť lieskového orieška) a pridajte k nemu 2-3 kvapky oleja. V rukách jemne pošúchajte, premiešajte a naneste na očistenú tvát a krk. Po minúte by mal byť obsah krémo-oleja vsiaknutý. Pred spaním si môžete ešte pleť jemne prestriekať termalnou vodou.

Bonus: Pleť sa vám odvďačí a už po pár dňoch výrazne zjemnie a vyrážky sa pomaly prestanú tvoriť!

Dodatok k článku: po čase som vymenila krém za bambucké maslo od Saloos. Stačí veľkosť ako hrášok zmiešať s olejom a pleť ho krásne vpije.

Prajem krásnu prežiarenú pleť:*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára