piatok 14. novembra 2014

Novinka od DIOR - make up "Star"

Tra daaa! Dior vychádza s novým make up-om!

Tešila som sa! Len či nie predčasne... Krásny flakón, príjemná vôňa, sľubná textúra, ešte sľubnejší popis, ktorý by nalákal hádam každú (kým by ste sa nepozreli na cenu, ehm). Sľubuje rozjasnenie, zmatnenie a iné zázraky (pozor!) na počkanie!

Plusy:

+ príjemná (aj keď dosť výrazná) vôňa mi nevadila, lebo takmer okamžite som ju prestala cítiť, spríjemnila mi nanášanie
+ výdrž
+ zmatnenie (niekoľko hodín)

Mínusy:

- výraznejšia textúra na pleti (ženy, ktoré milujú Vitalumiére Aqua od Chanel a make up-y jemu podobné, ktoré splynú s pleťou ako druhá koža, si nezvyknú) make up je dosť viditeľný
- krytie (pri hustejšej konzistencii teda nič moc)
- rozjasnenie (to, čo malo byť najväčším lákadlom, sklamalo :( Môj manžel (hlavný kritik) nezaznamenal na mne žiadnu zmenu, oproti môjmu bežnému make up-u, ani po dlhom celodennom otravovaní, neprišla očakávaná pochvala.

Záver: Nuž, nie je to "ON", tak Dior-ko, snáď nabudúce...

Vaša Michelle B.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára