nedeľa 16. novembra 2014

Permanentný make up - môj pravdivý príbeh (po roku)

Toľko sa naň pýtate, stále sa odhodlávate a nie a nie sa rozhodnúť? Tak sa pozrite na ten môj...



Rok a pár mesiacov po tetovaní obočia a hornej linky bilancujem... Takto vyzeralo tetovanie, keď bolo úplne čerstvé...


Obočie ako mokrou fixkou natreté, linka celkom fajn. Bolesť s odstupom času vnímam rôzne. Obočko by som si dala tetovať kedykoľvek znova, na linky ma už nikdy nikto nenahovorí (au!).

A takto vyzerám po roku...




S obočím som maximálne spokojná. Len ho jemne prebehnem tieňom na obočie, aby malo prirodzený vzhľad a hotovo. Farba chytila krásne, tvar je pekný a ja mám s make up-om oveľa menšie starosti. Ak sa neviete rozhodnúť, radím vám, choďte do toho! 


No a čo linky? Tam už som kritickejšia. Čierna farba už jemne modrie a tiež si nie som istá, či chcem mať na sebe takúto ostrú líniu linky vždy. Za mňa teda, viac nie! Radšej si ju nakreslím a pre prirodzenejší vzhľad jemne rozmažem. Treba zvážiť, či ju chcete nosiť stále rovnakú a ak áno, choďte radšej do tmavohnedej. Bude pôsobiť mäkšie. 


Ak máte záujem o kontakt na moju tatérku v Trenčíne, nechajte mi dole v komentároch váš email. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára